Deltag i et sprint-forløb

De økonomiske puljer er indtil videre opbrugte. Hold øje med siden for evt. nye muligheder i fremtiden

Vi afholder løbende sprints i hele landet. Hvis du er interesseret i at deltage, så kontakt en fra vores team til en uforpligtende samtale. Du kan også udfylde formularen her, så kontakter vi dig.

En godkendt deltagelse i et sprint-forløb udløser 3 faser

1

Før

Med Sprint:Digital får virksomheden én kvalificeringsvoucher, der bruges til at ”scope casen” og til eventuelt ekstra hjælp til research før sprintet kan gå i gang.

2

Under

Selve sprintet foregår over 5 hele hverdage. Det aftales individuelt mellem designpartner og virksomhed, hvordan dagene skal fordeles ud. Sprintet kan naturligvis foregå online. 

3

Efter

Når I har gennemført sprintet, står I med en testet prototype af jeres løsning. Herefter står det jer frit for at anvende op til 3 digitale rådgivnings- og implementeringsvouchers, der kan anvendes hos enten designpartneren eller hos en af SMV:digitals mange digitale rådgivere.

Krav

For at komme i betragtning, stiller vi følgende krav virksomheden:

  • Formelt
    Virksomheden skal være en dansk SMV med mindst 3 medarbejdere og en årlig omsætning på mindst DKK 2.000.000,- og maksimalt €50.000.000 og/eller årlig balance på €43.000.000.

  • Aktualitet
    Corona-krisen har forårsaget et akut behov for nytænkning i virksomheden

  • Innovationshøjde
    Det skal være en digital service eller et digitalt produkt, som for virksomheden er helt nyt og forretningsudviklende, hvor indsatsen er med brugeren i fokus

  • Realiserbart
    Det skal være en digital service eller et digitalt produkt, som inden for projektforløbet kan lade sig gøre. Dvs. det drejer sig om at komme fra helikopterhøjde ned på jorden igen og ud i virkeligheden. Man kan ikke blive hængende “oppe i luften”

  • Timemedfinansiering
    Der skal pålægges 1:1 timemedfinansiering, hvilket betyder at I skal dokumentere deltagelse ved underskrivelse af timeforbrug

Interesseret i Sprint:Digital?





Fornavn*
Efternavn*
Virksomhed*
CVR nummer*
Email*
Mobil
Contact Source
Lead for Sprint Digital

Udfyld venligst kontakt formularen. Herefter vender vi hurtigst muligt tilbage med en afklaring på, om din virksomhed kan godkendes til Sprint:Digital og det videre forløb. 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, før du tager en beslutning? Kontakt Senior Projektleder Mette Bjerregaard Boisen på mail mbb@ddc.dk 

Hjælp til digitale her-og-nu-løsninger

De økonomiske puljer er indtil videre opbrugte. Hold øje med siden for evt. nye muligheder i fremtiden

Med vores digitale hjælpe-rådgivning sørger vi for, at I bliver matchet med en af vores dygtige digitale rådgivere, der vil give dig rådgivning ift. et konkret problem, du står med lige nu.

Krav

For at komme i betragtning, stiller vi følgende krav. Virksomheden skal være en dansk SMV med mindst 3 medarbejdere og have en årlig omsætning på maksimalt €50.000.000 og/eller årlig balance på €43.000.000. Der skal pålægges 1:1 timemedfinansiering, hvilket betyder at I skal dokumentere deltagelse ved underskrivelse af timeforbrug.

Kommende sprint-forløb

Sprint I København
[Ledige pladser]

Uge 22, mai 2020
Faciliteret af Permanent Beta

Kommende events

Digitalisering hjælpes effektivt i gang med design tænkning

Book din billet her. Di-gi-ta-li-se-ring. Du har nok hørt det et par gange, og du har sikkert også lært, at hvis vi skal være digitale, så skal vi have en app, robotter og algoritmer. Men digitaliseringen er langt mere, end dyrt maskinel og avancerede udviklere. Rent faktisk, så er det langt mindre. Kom med d.

Læs mere »

Vi bruger cookies til at indsamle anonyme data om vores besøgende for at optimere vores hjemmeside