Vi afholder løbende sprints i hele landet. Hvis du er interesseret i at deltage, så kontakt en fra vores team til en uforpligtende samtale. Du kan også udfylde formularen her, så kontakter vi dig.
Med Sprint:Digital får virksomheden én kvalificeringsvoucher, der bruges til at ”scope casen” og til eventuelt ekstra hjælp til research før sprintet kan gå i gang.
Selve sprintet foregår over 5 hele hverdage. Det aftales individuelt mellem designpartner og virksomhed, hvordan dagene skal fordeles ud. Sprintet kan naturligvis foregå online.
Når I har gennemført sprintet, står I med en testet prototype af jeres løsning. Herefter står det jer frit for at anvende op til 3 digitale rådgivnings- og implementeringsvouchers, der kan anvendes hos enten designpartneren eller hos en af SMV:digitals mange digitale rådgivere.
For at komme i betragtning, stiller vi følgende krav virksomheden:
Udfyld venligst kontakt formularen. Herefter vender vi hurtigst muligt tilbage med en afklaring på, om din virksomhed kan godkendes til Sprint:Digital og det videre forløb.
Har du spørgsmål, før du tager en beslutning? Kontakt Senior Projektleder Mette Bjerregaard Boisen på mail mbb@ddc.dk
Med vores digitale hjælpe-rådgivning sørger vi for, at I bliver matchet med en af vores dygtige digitale rådgivere, der vil give dig rådgivning ift. et konkret problem, du står med lige nu.
For at komme i betragtning, stiller vi følgende krav. Virksomheden skal være en dansk SMV med mindst 3 medarbejdere og have en årlig omsætning på maksimalt €50.000.000 og/eller årlig balance på €43.000.000. Der skal pålægges 1:1 timemedfinansiering, hvilket betyder at I skal dokumentere deltagelse ved underskrivelse af timeforbrug.
Vi bruger cookies til at indsamle anonyme data om vores besøgende for at optimere vores hjemmeside